خرید فالوور ارزان چه ارزشی دارد؟
نوشته شده توسط : mina

خرید فالوور ارزان چه ارزشی دارد؟

اگر می‌خواهید تعداد فالوور هایتان افزایش یابد و بتوانید پوز دهید بهترین راه خرید فالوور ایرانی و ارزان است که گاهی فالوور فعال و واقعی اینستاگرام هم جذب می‌شود که می‌توانید به سود کلانی برسید. باید به این نکات دقت داشته باشید، یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش فالوور اینستاگرام داشتن تعداد زیادی فالوور می‌باشد تا صفحه شما به چشم بقیه باارزش دیده شود. اگر صفحه شما دارای محصول فروشی باشد احتمال خرید

فرق فالوور نوترینو ، ارزان و پرحجم چیست؟

همانطور که در پلن‌های بالا می‌بینید فالوورها را به سه دسته‎ پرسرعت نوترینو، فالوور ارزان و فالوور پرحجم تقسیم شده اند. اما هر کدام از این پلن‌ها چه تفاوتی با یکدیگر دارند و کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب است؟

اگر تعداد فالووری که نیاز دارید زیاد است باید هزینه‌ی زیادی برای خرید فالوور بپردازید. به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از پلن‌های پرحجم فالور سیتی است چون برای زدن این فالوور ها علاوه بر جبران ریزش هزینه بیشتری پرداخت میشود و در وقت شما صرفه جویی میشود و شما دیگر نیاز نیست به خاطر ریزش فالوور نگران باشید چون 30 درصد بیشتر زده میشه  مثلا اگه شما 100 کا سفارش بدید برای شما 130 کا یا بیشتر زده میشه که صد کا شما حتما توی پیج تون باقی بمونه و بعد از مدت ها پیج شما به یک پایداری برسه  در این بین. اگر خواهان دریافت فالوورهای خود در کمترین زمان ممکن هستید بهتر است از پلن‌های نوترینو استفاده کنید که با سرعت بسیار بالا به پیج شما افزوده شده و دارای ریزش بسیار کمی هستند و به طبع از کیفیت بالای برخوردارند.

اما اگر نیاز شما در حد متوسط است و تازه شروع کردید  بهتر است از پلن فالوور ارزان معمولی استفاده کنید که بهترین گزینه برای عموم مردم است و از کیفیت خوبی هم برخوردار است. در این بیین یک توصیه بسیار مهم هم به افرادی که پیج تازه ساخت دارن میکنم حتما به طبیعی بودن پیج خود دقت کنید مثلا اگه شما 10 فالوور بخرید و لایک پست هاتون کم باشه اینستا سریعا متوجه میشه که شما اقدام به خرید فالوور کردید برای جلوگیری از این کار در کنار خرید فالوور اقدام به خرید لایک و ویو هم بکنید تا میزان واقعی و طبیعی بودن پیج شما بالا برود.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی , خرید فالوور ایرانی , خرید فالوور واقعی , خرید فالوور , خرید فالور , خرید فالوور ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: